onsdag 11 januari 2012

Celebert besök...

Hej alla,

Ikväll ringde kära Mamma och berättade att självaste Per Holknekt kommer att besöka min hemstad Nykarleby för en Torsdagsföreläsning om en månad, dvs 16 februari! Wow, vilka fina gäster de skramlar ihop vid Arbis i Nyykaabi, det må man säga!

Nu har jag ju träffat Per ett par gånger redan, i samband med Odd Mollys Modevisningar under Stockholm Fashion week som vi deltagit i, men några långa samtal med Per har det dessvärre inte blivit än...

Alla gillar vi väl Solskenshistorier (Per har ju blivit enormt känd genom sitt klädmärke Odd Molly fastän han ett tag i sitt liv var hemlös alkoholist) - men visst är det fint att få sätta sig ner en kväll och få lyssna till en annan medmänniskas livshistoria - vilken den än må vara...

Jag hoppas på att få en liten pratstund med Per nu i början av februari när vi åker till Stockholm för att närvara på Odd Mollys modevisning av nästa höst/vinters klädkollektion, men om jag inte lyckas få fatt i honom där så är kanske chansen större i min hemstad 2 veckor senare??

När vi nu ändå pratar om Odd Molly så vill jag puffa för att vi nu sänkt rabatterna i våra butiker på de flesta av höstens & vinterns Molly-plagg till -40/50%!

Välkommen in & dela Molly-glädjen med oss! :)

Kramar, Pernilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar