fredag 9 december 2011

Bastukväll & lite eftertänksamhet

Hej alla fina!

Ikväll är det Fredag och hos oss innebär Fredag alltid Bastukväll & Fredagsmys! Detta är de bästa timmarna på hela veckan, tycker jag! Jag brukar ofta tänka tanken, att när jag sitter ensam på ett ålderdomshem och blickar tillbaka på mitt liv så kommer jag att längta så det gör ont till dessa Fredagar när allt föll på plats och när vi bara njöt av varandras närvaro...

Efter en lång arbetsvecka med besök i alla våra 3 butiker och allt vad det innebär nu mitt i Julruschen så är det skönt att ha Fredagen att se fram emot. :) Vi har jobbat för fullt i våra butiker hela Blossomgänget denna vecka med att sätta fram ännu fler härliga Julnyheter och jag måste säga att vi har lyckats! Vi får riktig Julstämning själva av alla vackra saker som sätts fram - Välkommen in i helgen och fynda Julklappar till stora som små (nu har vi även Söndagsöppet kl 12-17 !).

Efter Fredagens bastubadande är det ett måste att spraya lite av favoritparfymen Peace & Love över sig! (Här fotad tillsammans med den populära Mollyscarfen från i våras (finns ännu 2 st kvar i Jeppis-Blossom - vi är nog ensamma i hela Norden att ha den kvar!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar